1- دریافت و جمعآوری درخواست متقاضیان؛ 2- بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیأت اجرایی جذب؛ 3- تشکیل و تکمیل پرونده برای متقاضیان دارای شرایط اولیه و ارسال به کمیتههای بررسی تواناییهای علمی و صلاحیت عمومی؛ 4- تشکیل جلسات کارگروههای بررسی توانایی علمی و بررسی صلاحیت عمومی برای بررسی پروندهها و ارسال نتایج به دبیرخانه جذب؛ 5- ارسال نتایج بررسی کارگروههای توانایی علمی و صلاحیت عمومی توسط دبیرخانه به هیأت اجرایی جذب؛ 6- اتخاذ تصمیم در هیأت اجرایی جذب؛ 7- ارسال خلاصه پرونده متقاضیانی که در هیأت اجرایی جذب دانشگاه مورد تأیید قرار گرفتهاند به دبیرخانه هیأت مرکزی جذب وزارت علوم؛ 8- اتخاذ تصمیم نهایی توسط هیأت مرکزی جذب وزارت علوم؛ 9- اعلام نتیجه نهایی توسط دانشگاه به متقاضی.
|